اموزش ارضا کردن زن






















آموزش مسائل جنسی

آموزش مسائل جنسی،آموزش مسائل زناشویی

 

آموزش مسائل جنسی آموزش مسائل زناشویی اموزش مسائل زناشویی با تصویر

اموزش ارضا کردن زن

در اين مقاله، مبحث اصلي، كمك به ارضاي طبيعي در حين رابطه ي جنسي براي زنان است. اين مسئله را جدّي بگيريد، در زندگي زناشويي، رابطه جنسي، لذّت و ارضاء،  نقشي حياتي را ايفا مي كند و منشأ حقيقي و اصلي بيشتر طلاق ها عدم انجام رابطه ي جنسي مناسب بين زن و شوهر است.
 ارضاي جنسي چيست؟

ارضاي مردها در ظاهر به دليل انزال، كاملاً ديده مي شود، البته به ندرت اين حالت در برخي زن ها نيز وجود دارد، امّا حقيقت اين است كه ارضاء در اكثر خانم ها قابل تشخيص نيست و به چشم ديده نمي شود. ارضاء در خانم ها، ابتدا با مرطوب شدن دهانه و گردن رحم و ديگر اعضاء بخش تناسلي آنها شروع و بعد ادامه مي يابد. دهانه ي رحم آنها تا 30 درصد باز مي شود، ماهيچه و عضلات ديواره رحم، گردن رحم و خود دهانه بطور متناوب منقبض و منبسط مي شوند. مطالعات نشان داده است كه زمان رسيدن به اوج لذّت در خانم ها متفاوت است، برخي زمان زيادي بايد بگذرد تا ارضاء شوند و در مقابل بعضي نيز خيلي زود ولي چندين بار در طي يك رابطه ي جنسي، ارضاء مي شوند. (اين درحاليست كه يك مرد معمولاً ظرف تنها چند دقيقه يا بيشتر به درجه ي انزال مي رسد)
 يكي از موانع اصلي رسيدن به اوج لذّت در زنان، كنترل مستقيم رابطه جنسي توسط مرد است، در بيشتر مواقع، نحوه ي اجراي مراحل رابطه جنسي و دخول بر اساس آن چيزيست كه مرد لذّت مي برد و تحت اختيار اوست. البته زن نيز در اين بين از رابطه جنسي لذّت مي برد ولي اين نشانه ي رسيدن به درجه ي ارضاء كامل نيست. مرد به محض انزال مي تواند دست از ادامه ي رابطه جنسي بردارد و اين زن است كه به زمان بيشتري نياز دارد.
تفاوت هاي ارتباطي بين زن و مرد ( 1 )
اولين راه حل اصلي براي اينكه خانم ها به اوج لذّت و ارضاء برسند، اين است كه از مرد بخواهد، آهسته تر مراحل رابطه جنسي را پيش ببرد.

در اين بين خود زن نيز مي تواند با دخالت خود، روال را به نفع خود آرام تر كند. مي توانيد خود، كنترل اوضاع را بدست بگيريد. جالب است بدانيد كه اكثر مردها اين حالت را بيشتر دوست دارند و جذابيت بيشتري براي آنها خواهد داشت.البته خود زن مي تواند آن روش و حالتي كه دوست دارد و بيشتر از آن لذّت مي برد را از همسر خود درخواست كند. دقيقاً اين موضوع را بگوييد كه اگر وي سريع و خيلي زود زمان ارتباط جنسي را تمام كند و خود، تنها به درجه ي انزال برسد، شما لذّتي نخواهيد برد. البته لازم به ذكر است كه علي رغم آگاهي كم بيشتر مردها درباره ي چگونگي و زمان ارضاء خانم ها، خود آنها حقيقتاً مايلند كه زن نيز ارضاء شود و همچون خود، نهايت لذّت را از اين رابطه ببرد.

اگر روش رابطه جنسي همسرتان با سرعت، خشن و دردآور است، از او با كلماتي محبت آميز و عاشقانه بخواهيد كه آرامتر پيش رود تا شما هم ارضاء شويد.
شما نيز مي توانيد همسرتان را در اين راه همراهي كنيد، با تحريك اندام تناسلي در حين عمل دخول، زمان رسيدن به ارضاء را كمتر كنيد، از همسرتان انتظار نداشته باشيد كه در حين دخول اين كار را براي شما انجام دهد، چرا كه او تمركزش را در ارضاي خود گذاشته است. طبق آمار در 20 تا 30 درصد مردها، به دليل عدم كنترل و درنتيجه انزال زودرس، ناخواسته مجبورند كه شما را در همان حالت و در حين رسيدن به اوج ارضاء، رها كنند، كه خود عامليست ويران كننده در روابط زناشويي و البته كه خود مردها نيز از اين حالت ناراضي و ناراحت هستند.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


Design By : Pars Skin